Strategi

Bakgrunn - Bendik.jpg
 

Vi kartlegger hvor du vil og hvordan du kommer dit. En god merkevarestrategi er grunnlaget for kreativ og effektiv kommunikasjon som skaper riktige assosiasjoner rundt din merkevare.

 
tingh_strategi_bakgrunn.png

Merkevarestrategi

Merkevarestrategi handler om å ta kontroll over omdømmet sitt, og bevege det i riktig retning. Sånn bygges en sterk merkevare som skaper lojalitet og begeistring.

Når vi jobber med merkevarestrategi, bruker vi tid sammen med kunden på å kartlegge hva slags posisjon merkevaren har i dag, og hva dere ønsker at publikum skal forbinde med merkevaren. 

I prosessen definerer vi merkevareplattformen - hvem dere er og hvordan dere ønsker å fremstå - og lager retningslinjer for hvordan dere kan kommunisere denne identiteten ut i markedet.

 
 

Konseptutvikling

Gode konsepter utvikles gjennom å forstå behovet og sette konkrete mål for hva som skal oppnås. Her definerer vi målgrupper og utvikler budskap som treffer i de riktige kanalene.

 
 

Annonsering

Kampen om publikums oppmerksomhet er hard. Betalte plasseringer - annonsering - sikrer at du når godt ut til riktig målgruppe. Vi utfører performance-markedsføring på plattformer som Google, Meta (Facebook og Instagram) og LinkedIn, samt rådgir og koordinerer plasseringer i andre tradisjonelle og digitale medier.

 
 

Innholdsproduksjon

Godt innhold er relevant og underholdende for målgruppen dine, samtidig som det styrker din merkevare. 

Våre innholdsprodusenter utvikler konsept og publiseringsplaner, og produserer det du trenger av tekst, bilder og video.

 
 

Produktansvarlig - Strategi